.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رييس جمهور چهارشنبه به مجلس مي‌رود

يك عضو هيات رييسه مجلس از حضور رييس جمهور در مجلس در چهارشنبه هفته جاري خبر داد.

حميد رضا حاجي بابايي با اعلام اين خبر به خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: در اين جلسه آقاي رييس جمهور گزارش كاملي از وضعيت طرح تحول اقتصادي را به مجلس ارايه خواهد كرد.

وي گفت: گزارش و سخنراني رييس جمهور در زمينه اقدامات دولت در جهت اجراي طرح تحول اقتصادي به منزله‌ي آن است كه لايحه‌ي تحول اقتصادي به مجلس ارايه مي‌شود و نمايندگان نيز در جريان كامل عملكرد و مطالعات دولت و همچنين در جريان كار مطالعاتي و پژوهشي كه در رابطه با طرح تحول اقتصادي انجام گرفته، قرار خواهند گرفت.

اين عضو هيات رييسه‌ي مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: به همين دليل رييس جمهور با هماهنگي كه با رياست مجلس انجام داده‌اند، روز چهارشنبه در جلسه‌ي علني مجلس حضور پيدا كرده و گزارشي از وضعيت اقتصادي كشور و لايحه‌ي طرح تحولات اقتصادي را ارايه خواهند كرد.

وي ابراز داشت: اگر اين لايحه به صورت يك فوريت به مجلس ارايه شود حضور رييس جمهور به معناي آن كه فوريت لايحه را مطرح كند، نيست، زيرا اگر قرار باشد فوريت را مطرح كند تنها پنج دقيقه زمان براي صحبت دارد، اما ايشان در مورد طرح تحول اقتصادي و همچنين مسائل اقتصادي كشور نيز سخن خواهند گفت كه اين گزارش مبسوط شايد نزديك به يك ساعت طول بكشد.

حاجي بابايي در پايان تصريح كرد: حضور رييس جمهور بر اساس ماده‌ي 64 آيين‌نامه‌ي داخلي مجلس خواهد بود كه بر اساس آن در صورتي كه نمايندگان در مورد وضعيتي گزارش بخواهند با هماهنگي رييس مجلس، وزرا و مسوولان مي‌توانند حضور پيدا كنند و مطالب‌شان را در صحن علني ارايه كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.